CopyCatherine :)

Ja, jag har lite tråkigt och sitter och peppar upp mig själv för att dammsuga lägenheten. Så, jag läste systers blogg och snor denna 2009-lista av henne :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, åkte på Classic Car Week med Mickan, lätt det roligaste på hela året :)
Höll du några av dina nyårs löften?
Absolut inte :D
Blev någon/några av dina kompisar föräldrar?
Nej, ingen av mina närmaste kompisar. De blev dock faster/moster.
Dog någon som stod dej nära?
Nej, tack och lov :)
Vilka länder besökte du i år?
RIGA!!! lättland.. eller?
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, det kommer väl alltid vara Orlando och London...
Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? 
8/9 -09 :) <3 
Vad var din första framgång 2009?
Att jag (och lustig) lyckades få ihop ett projektarbete!
Största misstaget?
Det finns nog många, men särskilt ett som gjort att jag blev av med en som jag trodde var min vän :P
Har du varit sjuk/skadat dej?
Ja både och. Har fått typ 10 nya ärr i år.
Bästa köpet?
MIN FÅÅÅÅÅÅRD!!!! :D:D:D:D Och mina Graceland skor ;)
Vad spenderade du mest pengar på?
hehe.. ingen aning.. kläder antar jag. eller godis.
Gjorde nånting dej riktigt glad?
JA!!!! När jag träffade underbaraste Mma i Rättviiik <3 Och Rickard såklart, älskar dig!
Vilka sånger kommer alltid påminna dej om 2009? 
Rap das armas... liksom..? 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare året?
Jag vet inte... lite både och skulle jag tro.
Vad önskar du att du gjort mer? 
Sparat pengar :P 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar, ofc.
Hur tillbringar du julen?
Med familjen, och så ska jag jobba..
Blev du kär i år?
Somfan :)<3
Favoritprogram på tv?
Det bör ju vara Supernatural, fast jag sett nästan hela serien på datorn.
Bästa boken du läste i år?
Odd Hours, som jag köpte i USA :)
Största musikaliska upptäckten?
Som syster sa, Spotify!
Något du önskade dej och fick när du fyllde år?
Höganäs-grejer :)
Något du önskade dej men inte fick?
Jag minns inte vad jag önskade mig... det var så längesen.
Vad gjorde du på din födelsedag / 2009?
Fikade med familj och vänner :)
Finns det någonting som kunde gjort året bättre?
Turkiet med Mickan :)
Hur skulle du beskriva din stil i år, 2009?
Som vanligt. Jeans! haha
Vad fick dej att må bra?
Väldigt mycket min syster, dom gånger jag inte mådde bra. Sen vännerna, och Rickard :)
Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm.. jag har aldrig varit "sugen" på kändisar... ser inte poängen?
Vem saknade du?
Moster, Mma, Elina och Love.. som alltid. <3
De bästa nya människorna du träffade?
Min älskade underbara sambo <3<3



.... nu är jag faktiskt trött på mig själv så jag tänker städa. Hejs <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar dig syster <3 Utan dig skulle jag inte orka med livet! Du ger så mycket! <3<3<3

Ville bara säga det!

2009-12-18 @ 15:12:55
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0