färdig!

Nu har jag städat hela lägenheten! Lyssnade under tiden på min systers partylista. Gissa om jag vill festa, dansa, dricka! Längtar som faaan till Gneppis 20-årsfest den 27e :) Jävlar, vad kul vi ska ha!

Har även börjat kolla på en likadan mobil som min syster tittar på för tillfället, dom är ju så coola! :D HTC Hero, sjutk taggad på att skaffa en. Men det får vänta, jag är verkligen inte i behov av en ny boll (såhär fint skriver jag oredigerat - galet) ... mobil. Har ju bara haft min rosa pärla sen 25e augusti. Så någon ny blir det inte förrän tidigast 25 augusti ;) Ett år måste man ju klara iallafall!

Men nu ska jag svettas lite, sen blir det duschen, staden, och hem till syster en väldigt snabb sväng för att lämna lite saker :) Perry har nämligen blivig magsjuk, och det tänker inte jag riskera! (visserligen var jag ju där för 2 dagar sen, men då var inte Perry hemma, så hoppas jag är utom riskzon!)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha du är duktig :) när du ändå är igång så får du GÄRNA komma hit och "hjälpa" mig att få ordning på mitt rum (A) - Och du kommer nog klara ett år, jag har klarat mig med min i över 3 år... ;) sugen på en ny men tror inte ekonomin tillåter ännu..

2010-02-18 @ 13:41:14
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är nog utom riskzon, lugn bara :) Det är bara Perry som kan ha smittan, hon fick den av Leona när hon var hos Kajsa.



Ja, jag kollade på dom andra HTC som Telia hade, Hero var ju lätt mest min smak! Tattoo verkade också härlig, men jag blev nog mest kär i Heron. :)



Vi ses sen <3

2010-02-18 @ 13:49:06
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0