feel that burn

Jodu. Det bränner minsann! Vet inte vad jag gjorde, men vet mycket väl såhär i efterhand att jag borde ha stretchat efteråt! Skulle egentligen tvätta idag, men när jag gick ner i källaren första gången tog det fem minuter. Och vi bor på andra våningen. Fem minuter.

Så, jag bokade om tid till imorgon istället, så kanske benen hinner kännas lite bättre.
Ska trots detta ändå gå på en promenad idag, dock inte särskilt långt eftersom jag inte kan gå normalt utan att benen halvt om halvt viker sig. Ska bli spännande.

Cred, även, till snöstormen som har orsakat 3 lastbilsolyckor (som jag hört om hittills) på morgonen. Inte illa pinkat.
Får väl hoppas att jag inte krockar med ett träd eller eventuellt en lyktstolpe under mitt försök till promenad.
Håller även på att utveckla en sjuhelvetes förkylning känns det som, så ska se till att pälsa på mig ordentligt (i vilket fall en träd/lyktstolps-krock skulle dämpas ganska bra, nice!) så jag inte blir sängliggandes i helgen.

Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0