måndag morgon

Gick upp strax efter 6 idag. Åt frukost och satte mig och betalade lite räkningar, innan jag gick ut på promenad i soluppgången.
Eftersom min iPod har slut på batteri så är det ganska tysta promenader nu, vilket även bidrar till att jag tappar tidsbegreppet helt! Jag vet liksom inte om jag varit ute i tio minuter eller en halvtimme. Så jag vart något stressad när klockan på kameran visade 9.20. Eftersom jag ska till Competens till kl 10. Så då vart det raska steg hemåt. När jag kommer innanför dörren och kollar på mobilen är klockan 8.42. Haha!

Men det var skönt att öka takten lite (dock stannade jag var tionde meter och knäppte kort på solen). Sen dess har jag duschat, stretchat lite och nu ska jag läsa på lite om Carlings! Mitt möte på Competens är nämligen en simulerad intervju, och eftersom jag lämnat in CV till Carlings, tänkte jag att min övningsintervju kan "vara för dom".

Efter Competens ska jag gå in på AF en snabbis och se till att dom har skickat iväg min aktivitetsstödlapp, så det inte blir samma visa som förra månaden.
Sen så ska jag åka till Maxi och handla! Måste köpa lite grönsaker och dylikt, eftersom jag (och Rickard) bestämde att denna vecka så ska vi inte bara äta samma gamla maträtter som vi äter nästan varje vecka. Är så trött på det! Så nu ska det bli variation minsann :)

Ha en toppendag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0