Oh, I want you to stay!

If you leave me now, you'll take away the biggest part of me
And if you leave me now, you'll take away the very heart of me

Jag började tänka på sommaren nyss. Jag saknar sommaren. Verkligen saknar. Jag skulle kunna börja gråta nu, för jag saknar den så mycket.
Solen och värmen. Stranden och gräset. Sommarregn och varma vindar.
Grilla, festa utomhus, sola, bada, promenera med solen brännandes i ansiktet!
Allt! Jag vill ha det, nu!

Kommer dock kännas grymt konstigt att bo i Gävle. Sommar är liksom Årsunda och strandbaden för mig. Man tänker inte på hur bra man har det, när man bor där. Bara en knapp kilometer till en helt underbar sandstrand och nästan alltid varmt i vattnet. Och när det är sommar i Årsunda kan man alltid hitta något att göra. Bara att ut och gå eller cykla i värmen är helt underbart.
Så, när vi äntligen får vår efterlängtade underbara sommar, så kommer jag fortfarande sakna den. För den kommer inte vara som den brukar.
Men det är sånt man får leva med.
Change don't come for free.

Men, hursomhelst, så ska jag gå ut och göra lite mer change nu, med konditionen! Promenader i bitande kyla funkar det också...

Ha det bra!<3


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Det är lite konstigt att vara i Gävle under sommaren, jag märkte dock inte av min sommar så mycket, för antingen jobbade jag eller var hyperdeprimerad, de få minnen jag har från förra sommaren är just dom från Årsunda :) När moster var hemma och vi spelade kubb på mormors gräsmatta :)

2010-02-23 @ 12:20:17
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0