torka.

Jo, det ha varit ovanligt torrt här nu på sistone. Men jag mådde lite dåligt över något som inte behövdes må dåligt över, och jag kom på det, och nu mår jag bättre! Simple as that!

Har även insett litegrann vad jag vill göra med alla dessa jobb... fick ett nej från Naked Juicebar, och känner att jag inte vill fortsätta på Tempo, för jag trivs inte där längre. Gräset var grönare i Gävle, så det känns inte lockande alls att pendla 4 mil t-o-r för att jobba på ett ställe som man inte ens trivs på...

Annars har inte mycket hänt alls. Fortfarande head over heels superduper kär i min underbaraste Rickard :)<3 Jag skriver det inte tillräckligt ofta tycker han ;) haha

Det enda som jag verkligen känner att saknas i mitt liv nu är en hund. Och jag vill har en mer och mer för varje gång jag är hemma hos syster. Sikita är så jävla söt, och att ha ett sånt förhållande med en hund är liksom... ovärdeligt. VILLHAA!! :(
  Men det får nog kanske vänta till efter USA.. hjälp :S Måste försöka hitta en familj med hund så kan jag bo hos dom! haha :P Då skulle det väl sluta med att jag inte vill åka hem sen för jag är så kär i hunden. (Nejdå älskling, skojar bara!)

Har börjat gå hos min coach på Competens nu iallafall. Så jag behöver inte gå till AF igen, någonsin! Om det inte är nåt bra företag på jobbchansen då :P Annars är jag off the hook :)
Vi pratade mycket om utbildning, vad jag kan tänka mig att läsa på högskolan, och jag har även tittat mycket på studera.nu, men blir bara mer och mer osäker..
Känns ju så värdelöst att utbilda sig till något, så tjänar man ändå lika jävla lite pengar! Men det handlar inte om pengar, inte i helheten. Jag vill utbilda mig till något, och jobba med något som jag tycker är roligt! Som man känner när man vaknar på morgonen att åh, nu ska jag till jobbet!! :D
Inte att man ska bäva sig för att åka dit (som jag varit med om så många gånger). Nej, jag vill älska mitt jobb.
Men jag vet ju inte vad jag älskar att göra så då är det inte så jävla lätt.

Var hemma hos syster igår iallafall, pratade massa och kollade på film och hade det mysigt :) Så innan jag åkte satt vi i hennes rum och kollade lite på datorn, så kom Sikita in och stoppade ner huvudet i en handduk som låg på golvet, och bara gnussade runt. Så sa nån av oss (minns inte vem) - Men Sikita, vad gör du?
Då tittar sötnosen upp och all päls på huvudet står åt verkligen alla håll! Hon var så jävla söt och ful på samma gång så vi började asgarva :D <3

Under tiden att jag var hos syster fick jag även ett samtal från Sofia Lindgren, som frågade om jag ville vara hårmodell den 25e :D Så, nu är jag med :D Ska bli klippt, färgad och stylad, gratis! AWESOME! :D


Nu ska jag ta och äta frukost innan min tidningskille kommer hem :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0