Torsdag.

Jag har det bra, mitt liv rullar på. Idag är en bra dag, idag är det bra!

Gick upp strax efter 6, åt frukost och läste lite i tidningen. Pratade lite med älskling innan han åkte till jobbet, då gick jag ut på längsta, fetaste promenaden EVER! Ändå så tog det bara 45 minuter... då kändes det lite snopet. Liksom, jag kände mig asduktig och hurtig somfan, gick på alla jävla motionsspår här i området, och ändå så tog det bara 45 minuter!? Sämst

Sen när jag kom in så tänkte jag, att fan vad jobbigt att köra igång med storstäd på en gång, så jag satte mig här vid burken, kollade FB, läste bloggar, gav mig själv en rast till kl 9.
Men nu jävlar åker gummihandskarna på och det ska städas somfan!

Ha det bra, uppdaterar kanske senare idag! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0