valbo

Vart en sväng till Valbo med Idapida igår. Hade ju trots allt 300 kvar i presentkort. Vilket spenderades väl.




 Klänning från Gina, som ser lite sisådär ut nu, men är jättefin på! Ska visa vid ett senare tillfälle, när jag ska använda den ;)



Och såklart ett par Tiamo-skor! Det var supererbjudande på Scorett, köp ett par skor till ordinare pris, och få 30% extra rabatt på ett par rea-skor. Och eftersom Ida köpte ett par (SNEAKERS, inte högklackat, hör och häpna) till ord. pris, fick jag köpa klackisar jättebilligt! :D

Så jag är helnöjd, nu har jag full outfit till Matildas 20-årsfest :)

Idag blir det ytterligare en tripp till Valbo för att lämna in CV på Carlings, eftersom det inte går att skicka mail till adressen som stod på lappen.. Dom söker nämligen folk till heltid/deltid så vadfan, klart man hugger!

Ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0