i love you, tomorrow

I'm so exited! Just can't hide it, ammabataloosecontrol and I think i like it!

Jag vill ha imorgon, nu. Eller, imorgon klockan 12.30 när jag får sätta mig i bilen och brumma iväg till Gästrikland.
Egentligen så vet jag inte riktigt varför. Hemskt som det låter, men jämt när jag åker hem så dröjer det som mest en halv dag innan jag längtar hem igen.
Jag kunde inte hamnat mer rätt än i Falun. Och på lärarprogrammet, trots att jag ska byta och inte alls valde rätt utbildning. Fast på ett sätt gjorde jag det.
Hade jag valt något annat så hade jag inte haft dessa underbara nya vänner.

Men imorgon, så börjas dagen med seminarium som slutar halv ett, hoppas hoppas hoppas på att vi får gå tidigare! Sen är det raka spåret till Valbo Köpcentrum - och Owes - och julshopping med syster och mamma :)
Det är så upplagt för att bli den bästa 25e november i hela mitt liv!

26e november kommer däremot inte vara en toppendag, men definitivt lika minnesvärd - om inte mer.
Kommer vara mycket kärlek den dagen med...

Mest av allt längtar jag nog efter att berätta för mamma och pappa om jobbet, jag vill så gärna göra dethär, och kan lätt se mig själv där om två-tre år också. Ska verkligen gå in för dethär nu!
Vilket innebär att imorgon kväll kommer jag behöva plugga, då jag ska göra några tester som förberedelse för arbetsträningen. Känns inte ens jobbigt, bara spännande!

Det har varit grymt tungt på sista tiden, så det känns verkligen genuint skönt att saker och ting börjar ljusna, att lite hopp och lite motivation tänts igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0