time flies

Redan första dagen så sket planeringen sig. Men planer är ju till för att brytas! Eller det är väl regler kanske?
Jaja, hursomhelst. Har iallafall varit duktig och gjort en sak idag som jag hade tänkt.
Sen blir det nog mer imorgon eftersom att Rickard ska jobba ändå, så jag får lugn och ro hemma ;)

Anledningen till att min planering sprack beror nog främst på att jag inte gick upp kl 9 idag.
Eftersom jag satt uppe till närmare kl 3 imorse och såg på Harry Potter! Underbara Harry Potter <3
Har senaste dagarna kollat igenom de första 6 filmerna (femman och sexan inatt) och jag går under litegrann för jag längtar så till 7-del 2 kommer!

Men, nu så är det slut på film/serietittande.
Jag har allvarligare saker att ta tag i denna vecka. Just nu tillochmed. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0