keep it up!

Ja, hej igen. Det var ju ett tag sen. Men jag har ju aldrig tid. Jag är en tråkig internet-människa. Facebook är det enda man hinner med för det är det enda som inte är särskilt tidskrävande. Typ.

Hursomhelst. Så har det hänt en del sedan sist. En hel massa jävla jättemycket del. Eller, det får ni väl avgöra själv.
Först, så har jag släppt bomben officiellt för mamma, men eftersom att hon är smart så hade hon redan listat ut det. (Och nej, jag är inte gravid om man skulle hamna på dom banorna.) Men eftersom att pappa är i Sydafrika så dröjer det innan han får veta. Nog för att jag har haft tid, men aldrig tillfälle.
Sen, så har jag fått ett jobb tack vare att min pojkvän är bäst :) Ska börja på som extraarbetare på Tempo i Valbo på måndag :D
Så, nu håller jag på att leta bil. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0