a new beginning

[om man får citera good charlotte lite snällt]

Nu har jag gjort en ny blogg, som ser precis likadan ut som den gamla [se här], jag vet. Men jag har inte ork just nu att göra ännu en ny design. 

Anledningen till att jag skapat en ny blogg är för att jag på min förra hade en besökare som nitiskt följde allt jag skrev. Denna person är någon som jag verkligen inte vill ha något med att göra, och inte vill att ska veta vad jag gör om dagarna och vad mina innersta tankar är. Och när jag vet att denna person besöker min blogg flera gånger om dagen så kände jag mig så begränsad, att jag inte kunde skriva vad som helst.

Så ny blogg blev det :)
Jag skulle uppskatta nu om ni som har länkat min blogg på era egna inte uppdaterar denna förändring på någon månad, tills jag vet att den personen inte längre besöker min förra blogg (eftersom personen går in på den via en länk på min vän lustigs blogg). Jag vill kunna skriva fritt utan att känna mig rädd för att den personen kommer leta på mig någon dag och slå ner mig, eftersom att tidigare nämnda är psykiskt instabil och uppenbarligen en aning besatt av att veta vad jag gör.

Det finns en bakgrund till allt detta, och till en början hade jag förståelse för att personen läste min blogg, men när det gått en månad så känns det jävligt överdrivet. Orkar helt enkelt inte med att bli övervakad längre.

Nu ska det i alla fall bli frukost, sen ska jag få tag på Ida och dra med henne in till Gävle, måste köpa lite fredags-godis.  Ha det jättebra allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Carro

<3 Jag skriver här såsom jag skrev på din FB:



JAG SAKNAR DIG DIN MUPP!



:'( Vart har min syster tagit vägen? Har han kidnappat dig, pojken? :( Det är ganska taskigt tycker jag, om han har gjort det. Måste jag ge honom en bytessumma för att få låna min syster någon gång ibland? Det är ganska elakt.



Jag hoppas du förstår att jag skämtar lite, förutom det att jag saknar dig ^^



<3

2009-10-06 @ 01:46:24
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Emme

Hej käraste underbaraste kusin, saknar dej så oerhört <3 kan vi inte hitta på nåt snart? vore guld värt ^^ och vad jobbigt att du måste göra ny blogg på grund av en irreterande "stalker" känner med dej :) många kramar

Emme

2009-10-06 @ 14:21:05
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Carro

eftersom du inte skrivit ngt nytt inlägg får jag väl kommentera här igen xD

Vilken fin bloggdesign du har :) <3

2009-10-06 @ 22:10:07
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0