throw it back to you

Hej hopp här kommer en lista över "DAGENS"

ROS - till den underbaraste i världen, älskar dig!
RIS - till facebook, som inte är bra, vettigt, eller roligt alls sen dom gjorde om! allting laggar och jag hatar dom som gjot detta.
MOTGÅNG - när man kom ner till tvättstugan och någon hade börjat tvätta, på min tid!?
FRAMGÅNG - att jag lärt mig tvätta effektivt, tre maskiner rena och upphängda på tork, på 3 timmar.
DISS - från mig, till honung när jag inte klarade av att stå upp när det var hejdå imorse. Sliten människa ä vad jag är.
BEKANTSKAP -  när den gamla tanten som tvättat på min tid kom och bad om ursäkt och var hur söt som helst.
SUCK - när katten börjar gnälla när han nyss fått mat.
GLÄDJE, a) - när ams ringer och säger att jag har chans på praktikplats i klädaffär!
GLÄDJE, b) - att jag får semsterersättning nästa löneutbetalning, och att arbetsgivarintyg är på g.
ÄCKLIGASTE - hostmedicin. Fy och fan, ord kan inte beskriva hur mycket jag ogillar hostmedicin. Men det känns som att det tar lite iallafall.
GODASTE - blir väl kladdkakan/smulpajen som serveras ikväll :)
PLANER - dejt med min jobbcoach, bio med brushaan och syrraan, matmatmat och fixa icakortet!
CITAT 1 - från dassboken, om Politik; "Politik är konsten att hindra en människa att lägga sig i vad som angår henne." Tycker jag var jävligt insiktsfullt och klockrent sagt!
CITAT 2 - samma källa, samma kategori, sagt av en moderat; "Folk tycker om våra idéer. Men de tycker inte om oss." Huvudet på spiken.

Nu ska jag sluta lista och kila ner till renhuset och kolla läget med de händga. Sen blir det duschen och sängen kanske? Efter att jag svept lite mer hostmedicin OFC!
Ha det bra allihopa :) Tack för att ni läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0