hoppas hoppas HOPPAS!!!!

De senaste dagarna har de lediga lägenheterna i Bojsenburg, Falun trillat bort en efter en från Kopparstadens hemsida. För att slutligen igår vara 0 kvar. Av en ren slump kollade jag idag runt klockan elva, tänkandes att "det är helt hopplöst, kommer inte bli några lediga innan vi måste ta en annan lägenhet", och där låg det en. THE ONE. Lägenheten! Inflytt den 1a augusti. Fucking perfect!

Det var ingen tvekan om saken, lade intresseanmälan direkt! Nu ska jag bara hoppas på att det inte är någon annan som anmäler intresse så ska vi försöka åka dit och kolla på måndag. Tacka ja på stående fot om den är fin (vilken jag verkligen räknar med, jag vill ha någon säkerhet!) och sen den 22a april så är det färdigt. Klart. Det är sista svarsdatum.

Och jag hoppas verkligen att ingen annan anmäler intresse. Särskilt inte någon med högre köpoäng (vilket inte lär bli svårslaget, jag har typ 7)... Optimisten i mig tänker att det inte borde vara några intresserade. För den senaste veckan har det legat 5 lägenheter i Bojsen ute, och sista anmälningsdatum har flyttats fram helatiden, alltså har de inte hittat "köpare" till dom lägenheterna. Sedan när någon väl anmälde intresse så var det bara klipp klapp klart och så tog dom bort annonserna.

OCH JAG HOPPAS ATT INGEN JÄVEL VILL HA DENNA LÄGENHET, DEN ÄR MIN!!! Eller, eh jaa.. våran :)

And it better be freakin' awesome, för jag vill bara ha det klart. Veta att vi har en lägenhet som står och väntar. Veta att den 1a augusti kan vi hämta nycklarna. (Eller kanske den 2a, eller 30 juli, för 1a augusti är en söndaag).
Veta att nu är det bara att spara pengar som en tok, till lite nytt inredning, NY SOFFA, nya gardiner, ny matta till vardagsrummet.... och, ja. Såhär illa har det sett ut i mitt huvud sen jag började kolla på lägenheter i Falun.

Jag vill flytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0