idag är det bra

"Man kunde varit fattig och sjuk i ett annat liv"...
Låt oss se över detta. Jag har ytterst lite (ligger på minus väldans många tusenlapppar om man ska vara noga) pengar, skulle själv vilja kalla mig fattig.
Jag har inte varit fullt felfri fysiskt sen typ högstadiet.

Jag är det andra perspektivet! Trevlig insyn klockan sex på en måndagsmorgon. Men det var inte vad jag skulle skriva om. Jag har sovit grymt lite inatt. Det verkar dock som att lite sömn funkar för mig.. jag är klarvaken nu.
Kan ju ha att göra med dagens väntande Falunresa! Ska nämligen åka och skriva på kontrakt idag :)
Kommer bli awesome!!!!

Jag ska nog försöka få någon timmes vila till... sen ska det ringas, fixas och donas. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0