long time no see

Ja, det var en väldans massa längesen jag skrev här... sen jag fick min Hero skulle jag nog våga säga. Men jag sitter aldrig vid datorer längre, allt finns ju i min Urban! :) Tyvärr så är inte blogg.se's skrivprogram kompatibelt med Androids webbläsare än, så jag kan inte blogga från mobilen. Men jag klarar mig, vadfan. Jag har världens bästa mobil! :D

Väntar i skrivande stund på att Ida ska komma, så ska vi handla lite tydligen. Sen blir det tjejkväll i B-hus! :)

Ha det bra allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ju skriva in ditt mob nr på inställningar å skicka inlägget som vanligt mess till nr:073-0121163

2010-04-07 @ 18:24:22
URL: http://jennyann.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0