freshen up

Ny inredning på bloggen nu! Blev lite trött den gamla, tycker jag.
Har inte gjort så jäkla mycket, men blev stor ändring. Lagom till ny skola, höst och ruskväder. Haha!
Hoppas ni få som läser gillar den, jag blev ganska nöjd iaf.
Så nöjd man kan bli när man är världens mest självkritiska person :P

Nu ska jag nog sätta mig och kolla på en film, får se om pojken min vill inta soffan med mig. Är nämligen sugen på att se Spiderman eftersom jag blev avbruten halvvägs genom filmen då jag bestämde mig för att se den för några dagar sen.
Måste ju se hur det slutar, right?

Morgondagens planer är städning av lägenheten. Sen kanske Ida kommer! :D
Om hon inte gör det, så ska jag nog ragga upp syrran och be henne om tips till bloggen. Så jag kanske får lite fler läsare, haha! Inte för att jag lägger ner så mycket energi här, men skulle ju kunna?
Jag är ju guldmästare på ordbajseri och dåliga filosofier.

Skulle kunna gå? Men vi får se.
Ha det bra iallafall <3

Kommentarer
Postat av: Systeryster

ÅH vad kul om du blir mer aktiv! Jag fullkomligt ÄLSKAR att läsa din blogg, du låter alltid så vis syster lilla <3 Haha

Jag har fått fler läsare genom att gå med i en massa sidor :P haha, det fungerar tydligen ;) Men sidor där ens blogg exponeras i olika reklamer osv :P

2010-08-19 @ 02:01:21
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0