here it comes

Det sista jag drömde innan jag vaknade imorse:
Jag irrade runt på Hammar, gjorde en himla massa saker. Gamla klassen var där, och så hade jag varit och shoppat med mamma och Oscar. Vi hade en sånhär platt kund"vagn" som dom har på IKEA. Hade ställt på en soffa, en hylla och massa andra saker på den, ett rejält berg.
Anyways, jag var inne på Hammar, med gamla klassen. Det var studenten tror jag. Så hade vi en systemkamera, analog, som jag skulle ta och framkalla, så jag skulle ju ta ur filmen ur den lilla rullen.
Så jag gick ju till mörkerrummet. Inte framkallningsrummet utan det lilla trånga alldeles kolsvarta rummet.
Fast alla dörrar var ju låsta. Men då var syrran där och sa "gå genom snurrdörren". Så kom jag in.
Men det var inte svart! Det var en glipa i dörren så det kom in ljus, och det funkar ju inte då.

Så jag tog av mig min vinterjacka (vart nu den kom ifrån) och försökte pilla ur filmen under där. Men det kom in ljus ändå, så filmen blev förstörd!
Det kändes typ jättehemskt. Haha.

Min slutsats när jag vaknat: jag börjar bli lite nervös inför skolan.
Har känt ett lätt pirr i magen hela dagen. Och det är liksom 2 veckor kvar! Jag kommer vara ett vrak den 29e.

Can't wait!


Kommentarer
Postat av: Emme

Haha xD alltid kul och läsa om dina drömmar/dagar och allt :D så roligt när du skriver. Jag kan inte heller vänta :D :D du vi båda kommer vara nervvrak :S

2010-08-18 @ 21:21:35
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Hahaha, jag kan inte låta bli att skratta!

Student, vinterjacka, snurrdörren! HAHAHA. Jag saknar Hammar btw :(

2010-08-19 @ 01:41:28
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0