lite torrt

Ja, det var ett tag sen nu.
Men det händer lite saker i G-land så jag har pendlat tur & retur - sen tur igen.

Har inte sovit mycket och än mindre haft tid för en dator. Men nu sitter jag hemma hos pappa, kan varva ner lite.
Jag har nog inte så mycket att skriva om, det står för en gångs skull ganska still i huvudet som annars har mer rörelse än Newark International..

Jag skulle egentligen ha ringt Arbetsförmedlingen idag, och frågat om dom skrivit ut mig. För det sa dom att kanske skulle ske över helgen, men då tycker jag att det borde väl ha varit förra helgen då?
Anyways, ska ringa imorn då kanske.
Ska försöka registrera mig på kurs på högskolans hemsida också. För i uppgifterna jag har från dom nu stå det typ grattis att du blivit antagen till ditt program följt av:
Nästa steg är att registrera sig, vilket du gör på Mina sidor.

Sen, direkt efter står det:
OBS, om du har börjat på ett program ska du inte registrera dig på Mina sidor första terminen. Det görs under introduktionsveckan.

Varför ens skriva då att man ska regga sig på mina sidor? Okej, att dom som inte påbörjar program ska göra det osv, men lite men energi kan man väl lägga ner? Så det slipper bli yrt i nyblivna studenters redan röriga huvuden.

Jaja. Nu ska det ätas pizza i Sandviken! Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Emme

DU SKA FÅ IGEN !!!!

Jag har inte testat än ;) va ett tag sen sockerdricka sipprade ner ;) haha :D ja dom kan ju sluta förvirra en tkr jag med. till och med jag blir ju comfused

2010-08-22 @ 20:41:58
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0