need something that i can confess

Jag var duktig idag. Satte mig på cykeln och trampade iväg till Högskolan.
Det var inte någon jättehöjdare direkt, haha! Inte så att jag ogillade skolan, men det kändes inte så spännande. Antar att jag bytt skola för många gånger.
Sen högstadiet började har jag vant in mig med fyra nya skolor.. en till känns lite "jaha, nu då?".

Men den var fin. Bara inte så spännande att kolla på, när det bara var att traska runt själv. Rätt liten också, enkel att hitta i så jag känner ingen oro över det.
(Fick just ta och se över min svenska, då jag använt ordet liksom FEM gånger redan, haha!)
Jag tror att det kommer vara lite roligare på måndag, när man ska prata med alla förbund och studentkårer osv. Träffa sina "kursare" som det så vackert kallas.

Var inne på skolan i en kvart kanske, sen cyklade jag vidare till regementet. Gick in på Siba och kikade på tv-rean som dom har. Det känns nästan fel att inte köpa en tv nu när det är så billigt!
Men får se, hur det blir med det..
Jag var hur som väldigt fuktig och kall som en isbit (glömde ta en jacka, oops..) så jag var in på intersport och Ica också, kollade om dom hade någon regnponcho. Ganska chockad över att det inte fanns på nåt av ställena, riktigt dåligt!
Så det var bara att bita ihop och cykla hem igen, bli ännu blötare och kallare.
Nu i efterhand så ångrar jag att jag inte köpte ett par vantar, för fan vad det krampar i händerna! Skriver grymt sakta ska ni veta. Skriva sms är inte ens en möjlighet.

Ska nog sjunka ner i soffan med tre filtar, kolla på Alice in Wonderland och vänta på att pojken kommer hem från jobbet. :)
Ganska nöjd med livet ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0