one down...

EME SKA FLYTTA TILL FAAAALUUUUN!!! :D:D:D
Haha, och LITE tack vare mig. Japp, jag är så självkär att jag tar åt mig äran ;)

Nädå, men.. egentligen. Hade inte jag bott här så hade hon ju inte fått se vilken fin stad det är, och så hade jag inte heller terroriserat henne om att söka till Högskolan Dalarna - vilket hon lydigt gjorde och hittade ett program, sökte, och kom in!
Så, hon meddelade mig, och eftersom jag har läst i tidningarna nu att det är grymt dåligt med studentlägenheter så ringde jag kopparstaden - och klämde ur dom att det fanns ett enda rum nu som låg ute. Dela en trea med en annan tjej. Han erbjöd mig den då på en gång, men jag sa ju att det var till en kompis. Så fort jag la på ringde jag henne och sa RING DOM NU!!

Eme lyder order, och voila - hon fick det! :D Så, på bara några timmar efter hon fått intagningsbesked så har vi fixat boende också! Haha, ganska lyckat.

Så, hon ska komma hit imorgon, skriva på kontrakt och så, sen stannar hon över helgen (tror jag, vi sa aldrig så mycket, det var så hypat! haha).. men vi ska väl kika runt på stan och så, ha det mysigt! :D

Fan, vad duktig jag är! Innan ni vet ordet av kommer alla mina älskade kompisar flyttat hit, mohaha :]


Kommentarer
Postat av: Emme

;) of course - EME går från Upplands bo till Falun BO :D Yeah ;)

2010-08-12 @ 19:31:24
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha du är taggad för jag ska flytta dit ;)

2010-08-12 @ 19:45:48
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Utom kära syster som håller sig till The Eastcoast BABY! Haha, jag tänker vänta ut er tills ni dyker upp här istället ;D hihi <3

2010-08-13 @ 06:57:36
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0