som super mario brukar säga...

Here we goooo!

Hahaha! Måste bara föreviga! När jag satt och kollade på film, käkade popcorn as usual.
Popcorn är livets käk! Kittlar dödsskönt i kistan!
Nädå, men. Jag satt och höll ett popcorn i handen, så plötsligt sprack det. Och en liten bit flög rakt upp i näsan.. och fastnade!
Helt seriöst! Sånt händer bara mig!
Helt otroligt..

Har suttit och kikat runt lite på massa bloggsidor. Får se om jag orkar följa upp med dethär xD
Jag brukar ha en ganska stadig bergochdalbana kring mitt bloggande. Kommer perioder då jag skriver som en tok, flera inlägg om dagen.. sen blir det dött i några veckor.
Får se också hur mycket jag kommer hinna med när skolan börjat.

Men får försöka skriva, minst en gång om dagen :)

Nu blir det nog sängen snart. Jag kollade på Spiderman 2 idag.
Och jag hatar hur den slutar. För Harry hittar ju sin pappas grejer somhan hade när han var ond. Och jag VET att Harry använder dom i tredje. Men jag är helt lost på om han är snäll eller dum!? För det liksom verkar ju som han kommer bli elak, men samtidigt så gnager det i huvudet på mig att han hjälper Peter..

Jaja, det visar sig väl, när jag får för mig att kolla på tredje filmen. Att Spiderman blir dum där ett tag, det vet jag iallafall!

NU - blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0