this sucks out loud

Jag tänkte åka ner till AF idag. Ringde först och skulle kolla om min handläggare är inne (eftersom hon aldrig är där!!! jag har världens sämsta handläggare) men hon "återkommer klockan 14".
Fan, kanske ska dit ändå och tvinga någon att fixa mina uppgifter. Så förbannat svårt kan det väl inte vara?

-glöm det som stod här-

Blir nog en cykeltur till stan, kolla lite affärer och kanske fullborda en idé jag hade igår?
Kanske ta och skälla ut AF också. We'll see.

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Gumman <3 - va jobbit när min mamma dog och fi fatta inte mycket Nej:( men du klarar det. Va stark för din farfars skull. Låt dig ilska gå ut över ams ;) lycka till <3 kram

2010-08-20 @ 11:03:29
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0