up in the air

Jo, jag är högt uppe bland molnen och knallar runt.. inne i mitt huvud iallafall.
Av en ren slump hamnade jag inne på ford.com och bestämde mig för att bygga min egen Mustang!




FIIN VAA!!!
Och gissa vad den skulle kosta (i USA då..)


387 438 kronor, och 25 öre! DET ÄR INTE DYRT FÖR EN MUSTAAAANNG!!!!!!

En BMW kostar ju typ lika mycket. Vissa kostar mer tillochmed. 387 tusen kronor för en CUSTOM GT Shelby, bör tilläggas, är så billigt så det är nästan som hittat!
Sen så kollade jag på en importsida, där man fick knappa in själv frakt till hamn och frakt över havet till Sverige.. Då var det lite över 600 000, med mina (ganska billiga) gissningar på vad import kan kosta.
Så, min slutsats är: Jag flyttar till USA. Där jag kan köpa en custom made Mustang GT Shelby, för $52534. Och leva lycklig i alla mina dar!

Kommentarer
Postat av: Emme

MUSTANG :D

2010-08-22 @ 20:32:12
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0