02.12.10

Familj

Det är definitivt inte första, och långt ifrån sista gången jag säger det.
Min familj är det bästa man kan önska sig!

Jag har insett det först de senaste åren, hur bra min familj egentligen är. Just för att jag inte tidigare har tänkt på det så mycket, alltid har haft den tryggheten i mig att dom finns där.
Det är nu när jag börjat tänka på att så är det inte för alla andra, som jag har förstått hur otroligt viktiga dom är för mig.

Det förhållande vi har till varandra, allihopa, är så att man känner att jag kan berätta allt för dom, och jag vet att vad jag än säger kommer de alltid älska mig lika mycket som de alltid gjort.
Dom är så härliga människor hela högen!
Var och en skulle jag kunna ta med mig på stan en hel dag och veta att vi inte skulle ha en tråkig stund :)
Det finns så mycket humor, så mycket kärlek och så enorm öppenhet i dem alla, man känner sig verkligen hemma med dem, var man än är.

De har lärt, och lär än idag, mig så otroligt mycket. Både stora och små saker. Som att vara beslutsam, och vara ärlig mot mig själv. Inte göra saker som jag tycker känns fel.
Också lite mindre essentiella saker, som hur man gör god sås!
Så mycket saker som gör mig till den jag är, som kommer från dom.

Dom är den jag är, där jag kommer ifrån, och där jag alltid kommer vara <3

Kommentarer
Postat av: Emme

<3

2010-12-02 @ 22:06:55
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0