09.12.10

Skor

Ja, för vad för typ av tjej är man om man inte är skogalen? Exakt.

Skor är nog det bästa som finns, rent prylmässigt. Jag använder uttrycket "bästa som finns" ganska frikostigt - jag vet - men nu menar jag det verkligen.
Ett par skor, som är galet snygga, sjukt bekväma, och passar dig perfekt. Kom inte och säg att du inte gråter  av lycka inombords (och lite utombords också) när du hittar dom. Ännu mer så när du inser att du dessutom har råd att köpa dom!

Jag har nog aldrig varit med om att jag inte mått tusen gånger bättre efter ett skoköp än jag gjorde sekunderna innan.
Bara tanken på att shoppa skor höjer min puls avsevärt, och när man styr stegen mot Scorett så är känslan densamma som när man står i kön till en bergochdalbana (återkommer till såna senare!) eller som i början när jag träffade Rickard och var nyförälskad.
Det är verkligen illa.

Men ändå så bra. Med tanke på den glädje jag får ut av det, att ha något som kan pigga upp en no matter what - det är guld värt :)
Jag vill ha en likadan walkincloset som Carrie får i Sex and the City filmen, till bara skor. Det vore verkligen himmelriket ten times over! Thousand times over even!

Skor är livet. Så vad vore livet utan skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0