2010

Gör en repris på en årslista från förra året. För jag har tråkigt och inte något bättre att skriva!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
O, ja! Massor! Men det största kan vi väl säga var flytten till Dalarna :)
Höll du några av dina nyårs löften?
I never do! :D
Blev någon/några av dina kompisar föräldrar?
Inte i år heller.
Dog någon som stod dej nära?
Ja, min farfar. Han vilar i frid nu <3
Vilka länder besökte du i år?
Ullared.. haha!
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Utlandsresor!!!
Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? 
14/11.. 
Vad var din första framgång 2010?
Att bestämma vad jag vill göra med mitt liv, vilket snart ändrades (igen)
Största misstaget?
Jag kan inte komma på något. Allt jag gjort har lett fram till hur mitt liv ser ut idag, och jag har inget att klaga på!
Har du varit sjuk/skadat dej?
Yes indeed.
Bästa köpet?
Soffa, sängar, TV.. jag kan inte välja!
Vad spenderade du mest pengar på?
Som det senaste svaret antyder: möbler!
Gjorde nånting dej riktigt glad?
Årets jul, det var nog den bästa någonsin!
Vilka sånger kommer alltid påminna dej om 2010? 
Gubben i lådan, Just the way you are, Memories mfl.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare året?
Överlag gladare, men under en period ledsnare än någonsin förr.
Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit tag i saker.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig och skjutit upp saker, väl.
Hur tillbringade du julen?
Med familjerna <3
Blev du kär i år?
Lite mer för varje dag :)
Favoritprogram på tv?
Cougar town!
Bästa boken du läste i år?
Dean Koontz' Frankenstein-serie! AMAZING
Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-Ray och Bruno Mars
Något du önskade dej och fick när du fyllde år?
Sodastream, och pengar :)
Något du önskade dej men inte fick?
Minns inte vad jag önskade mig, faktiskt.
Vad gjorde du på din födelsedag / 2010?
Var i Ullared och gick och shoppade ASS på Gekås!
Finns det någonting som kunde gjort året bättre?
En utlandsresa kanske :)
Hur skulle du beskriva din stil i år, 2010?
Lite bättre än förra året
Vad fick dej att må bra?
Min underbara Rickard, mina otroliga vänner och min bästaste familj!
Vilken kändis var du mest sugen på?
Jennifer Aniston har nog varit min favorit i år, haha ;)
Vem saknade du?
Min familj och mina vänner väldigt mycket sen flytten till Dalarna.
De bästa nya människorna du träffade?
De absolut härligaste tjejerna som finns, you know who you are! :)<3

Nu ska jag duscha, bada, och göra mig nyårssnygg tills min karl slutar jobbet.
Cheese!



Kommentarer
Postat av: Syster

Gjorde precis denna lista på min blogg xD Sen bläddrar man igenom bloglovin', och alla har med den xD Hahahahahahha. Ganska underhållande.

2011-01-02 @ 07:15:28
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0