apologize

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på nästan en vecka (!!!), men i hektiska juletider så hoppas jag ni förstår.
Har iallafall kommit hem ordentligt nu från Gästrikland, packat upp allt (julklapparna med) och sovit ut en natt. Det har varit en händelserik och helt fantastisk jul i år!

Jag orkar inte bryta ner den i detaljer, men kan lugnt säga att det var den bästa julen hittills :) Jag har varit så totalt avslappnad, stressfri är sällan aktuellt för mig men denna helg var jag verkligen det. Det var så grymt skönt att vara hemma, träffa hela familjen, umgås och bara ha det bra.

Att betygsätta julklappar är bara fel, men kan iallafall säga att jag älskade alla jag fick, jag är så glad!
Och hemlisen som vi höll på ett tag före julafton var att jag och mina syskon var ut i Gävles stadspark och blev fotograferade, ett foto noga utvalt och redigerat, beställt på fotopapper och inramat - som en present till mormor.
Så glad hon blev! Tänkte att det skulle vara en ganska fin julklapp, och att hon skulle tycka om den, men hon blev verkligen jätteglad och det kändes så himla kul :)

Lyckades även med att komma upp klockan 7 på juldagsmorgonen, bränna in till Valbo med pappa (JAG FICK KÖRA BMW!!!) och mellandags/monsterrea-shoppa en 42" plasma på Expert. En Samsung, eftersom de sålde den sista LG'n vi hade spanat på till personen som stod före oss i kön.
Men lika glad för det är jag för Samsungen är jääkla fin den :)

Annandagshockey var vi på också, gick dock efter 13 minuter i sista perioden för det gick dåligt för Brynäs, och vi ville slippa de galna bilköerna som jämt uppstår när det är hemfärd från Läkerolen.
Det var dock väldigt kul att se på hockey igen, och det var första gången med Rickard, myspys! <3

Mest av allt så är jag och min mage glad för all god mat som ätits denna helg. Helt otroligt, obeskrivligt gott har det varit! Känner mig mätt bara jag tänker på det :)

Men nu ska jag wrappa upp för jag måste kolla på studera.nu vad mitt antagningsbesked säger, även fast jag inte har någon nytta av det. Ska nog ringa CSN med. För skojs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0