cravings

Jag vill ha pengar.

Inte lite extra i fickan, utan massor med pengar!
Jag vill köpa bostadsrätt. Jag vill åka utomlands. Jag vill ha en hund. Och hund kräver en ny bil, kombistyle.

Med andra ord: jag vill ha svar från sökta jobb - jag vill ha ett jobb på max 20 h i veckan så det rullar in några fler tusenlappar i månaden.
Så jag kan pissa på studielån och köra på bara bidraget.
Så jag kan ge min sambo den absolut bästa födelsedagspresenten ever - som jag har suttit och suktat på i typ en timme nu...

Därför skriver jag inget vettigt. Jag är putt på livet. PUTT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem vill inte ha MYCKET pengar! =P

tack föresten för tipsen ;)

2010-12-08 @ 20:41:19
URL: http://tioifem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0