dan före dan före dan före dan före dan före...

Jag längtar så jääkla mycket till jul nu! Och det är så några dagar kvar! :D PIRRRRR!!!

Igår så bestämdes "schemat" för julafton. Eftersom våra föräldrar varit separerade typ hela mitt liv så blir julafton alltid tvådelad, och det brukar kunna medföra lite krångel..
Båda vill ju att vi ska vara där så mycket som möjligt, helst av allt skulle jag vilja dela mig i 2 och vara hos mamma och hos pappa hela dagen.
Men det går ju inte. I år har vi dock en väldigt smärtfri och bra lösning.
Årsunda på förmiddagen tills Kalle och hans vänner är slut, sen far vi in till Sandviken.

Och jag längtar såååå mycket! SÅ MYCKET!
Dels för att det nog är första året som jag verkligen lagt ner tanke på julklappar till familjen (och haft råd att köpa det man vill), dels för att Rickard blir med på julafton i år, dels för att.. ja, det är ju jul!

Jag vill ha maten, musiken, stämningen, sällskapet, tomten, Kalle, mera mat, julskinka... åh.. allt är bara för bra för att vara sant! <3

Så, sitter och räknar dagar, timmar, minuter tills vi ska åka och bara ha det underbart i Gästrikland.
Vill åka NU!

Kommentarer
Postat av: Emme

MEN nu missa ju du nåt :(

2010-12-15 @ 20:04:19
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0