fatlip

Har jag nämnt att jag är sambo med en kvinnomisshandlare? Inte? I'm terribly sorry!
Jo det är såhär att jag råkar ut för "olyckor" som resulterar i en mildare skada lite titt som tätt. Har åtskilliga gånger vaknat av en handflata i ansiktet, blivit sparkad i huvudet, och nu senast slagen på munnen så det uppstod ett rejält jack på insidan av läppen.

Kan ju vara så snäll och tillägga att det inte är avsikltigt, fakiskt! Jag vet att det är klyscha nummer 1: han menar det inte. Men min karl rår faktiskt inte för det.
Han är en obotlig klant, klumepduns och allmänt osmidig.
Ansiktsslagen i sömnen kan ju knappats ens kallas för klantighet, man kan inte göra nåt åt hur man rör sig när man sover. Sparken i huvudet var helt enkelt ett missförstånd, och ren otur. Jag reste mig samtidigt som han flyttade sina ben över mig (i ett fullt påklätt sammanhang, vill jag bara säga).
Och det allra senaste var alldeles nyss, då han skulle skrämma mig när jag kom ut från toaletten - han strack fram handen när jag öppnade dörren, och jag gick ut lite fortare än han räknat med = hand+mun-kollision.

Så, det är inte avsiktligt. Det är klantighet och otur som kombineras till en fruktansvärd soppa!
Ser fram emot att ta stryk av dig resten av livet älskling :) <3


Kommentarer
Postat av: Emme

Vad ska man säga - xD



Det har inte varit nå mer ramla ur sängen då :P

2010-12-06 @ 22:42:48
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0