first runner-up

Som en fortsättning förra inlägget: det gick inte att lösa.
Jag skulle jobba 84% eller inte alls. Och eftersom skolan kräver mer tid än 16% så blev det helt enkelt inte alls.

Slutade alltså på tredje dagen. Det är den näst kortaste anställning jag haft. Kortaste var en och en halv dag (då den första dagen var på 3 timmar, så sammanlagt typ 5 h) på Call-Up i Gävle.
Där kände jag på en gång: i h-ete heller! Tänker inte jobba med det.
Men på El-G var det faktiskt kul, hade så gärna jobbat kvar om det bara inte krävt så mycket tid.

Men skolan ska gå först, utan tvekan. Det är där min framtid ligger och där jag ska satsa merparten av min energi.
Så, back to being heltidsstudent. Lika bra. Så får jag vara ledig i jul! :) <3


Kommentarer
Postat av: arbetsgivaren

Hej, ibland kan det vara bra att kolla upp saker och ting först det sparar både din och min tid



2010-12-06 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0