iSuck

Ja, jag är lite sämst faktiskt.
Jag lovade ju mig själv för typ två veckor sen att jag skulle ta in och uppdatera iPoden. Ni kanske förstår att det aldrig hände.
Men i skrivande stund är Rickard ute och kör bil, och jag har bett honom ta in den när han kommer hem - så jag kan rensa helt och slänga in ny musik på den! Underbart :)

Men lär nog ladda ner lite mer musik då kanske? Har bara 4 album på datorn. Pinsamt...
Håller även på att ladda ner iTunes nu. Och jag blir lite såhär när jag börjar hålla på med Apples program, att jag önskar att jag hade råd med en Mac, en iPhone och allt såntdär. Det är ju så jävla bra grejer!
Inte för att jag ställer så höga krav på min HP så att den kreverar, men alltså.. Apples grejer är ju så fina!

Aatchooo, prosit, tack!

Jag ska ha ny fräsch musik i Fården iallafall, för idag ska jag åka 10 mil, och 10 till imorgon :)
Hem till G-land ska jag, mysipys <3
Mindre bra timing är att Rickard tydligen ska vara ledig idag. Jag som bestämde att åka bort för att "han jobbar ju ändå natt".. så går han och gör sig ledig utan att säga nåt till mig. Den jäveln.
Fast han ska köpa nya batterier till sin handkontroll och spela NHL -11 och dricka öl, om jag har förstått det hela rätt.

Ska nog börja packa nu, ja. Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0