my friends make me happy

Jag har då för härliga vänner jag! En dag med dom och jag har tagit igen det jag missat i skolan, jag mår typ tio gånger bättre över hela mitt liv, jag har fått tillbaka motivationen till.. ja.. allt!
Dom är bäst! <3

Däremot så talas det alldeles för mycket om förflyttningar. Först kändes det illa nog att min enda Falu-allierade börjat kika lägenheter i Borlänge, nu så börjar en annan på att prata om Stockholm!
Inte bra!
Don't want to make you feel bad about it sweetie, men det fan suger enormt. Kommer supersaknasöndeross efter dig om du flyttar dit! <3

Men, om du flyttar dit (OM) så får vi helt enkelt komma och hälsa på dig så ofta det bara går, och du oss :) Sommartid är det ju awesome, kan vi göra Grönan flera gånger om!
Vad som än händer, hur det än blir, så blir du inte av med oss i första taget ;)

Det är en ganska ovanlig känsla för mig... att vara pirr-i-magen-glad fast det är vinter. Över något som inte ens har med julen att göra.
Men mina nya vänner gör mig så glad, för jag känner att liksom... inte ens 23 mils avstånd skulle sätta några allvarligare käppar i hjulet.
Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3 :D

2010-12-21 @ 23:01:41
URL: http://brunettlisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0