piss

Ett sätt att effektivt förstöra en dag på:
Försöka få någon kontakt med McAfee-support.

Helt åt HELVETE MED DET JÄVLA SKITANTIVIRUSPROGRAMMET!!!!!
Jag är så jävla sur, så jävla trött, har inte ätit frukost än, så krånglar antivirus, försöker få någon hjälp från support så har jag tydligen köpt fel program, för småföretag, VAD BRA ATT DOM SKRIVER SÅNT PÅ HEMSIDAN!!

Och VAD BRA ATT DET ÄR STUDENTRABATT PÅ FÖRETAGSPROGRAM!?!???!


När mitt program gått ut så kan jag svära dyrt och heligt på att jag aldrig, ALDRIG kommer köpa McAfee igen!
Jävla skitföretag!

Kommentarer
Postat av: Emme

:( aww jag blir irriterad på sånt där med. Skit saker kolla på vänner eller nåt så blir du säkert glad igen :)

2010-12-09 @ 13:27:15
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0