twists and turns

Var rejält less igår, ganska mycket idag med. Mest för att våra nya grannar en trappa upp låter så jävla illa hela tiden.
Och jag lider av nåt fel; om jag vaknar av oljud får jag på en gång smällhuvudvärk.
Går inte så bra ihop med att det är en liten unge som har rum ovanför vårt sovrum. Vaknar nästan varje dag av att den river runt med en massa leksaker (låter som klossar) på vad som verkar vara parkettgolv för det låter så jäkla mycket.

Vaknade alltså, igen, med huvudvärk. Dessutom var jag fortfarande less på livet sen igår, så jag trotsade klockan och somnade om.
Inte förrän halv tre (i know!!!) vaknade jag igen av att jag fick mail, en härlig grej med HTC/Android - så fort man får ett gmail-mail så plingar telefonen till. Och eftersom jag dessutom har kopplat min skolmail till gmail så märker jag på en gång när jag får mail av en lärare.

Vilket jag fick idag.
Joyce tog sig tid på en lördag (blev faktiskt grymt tacksam) att maila betyget på hemtentan till mig.
Betyget Godkänd! Så jäkla underbart!
På en gång kände jag mig motiverad till att ta tag i det jag missat, men inte idag. Kanske imorgon. Men definitivt före julledigheten! Jag vill ha det ur världen så jag kan vara 100% ledig och fri från skoltankar - ha jullov.

Trodde verkligen inte jag skulle bli godkänd, jag läste liksom inte ens igenom uppgiften ordentligt.
Story of my life: hur lite jag än bryr mig om skola så lyckas jag genom något slags mirakel ändå klara mig igenom skiten.
Awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0