Varför Frågar 'U?

Alltså. Någon borde säga åt mig på skarpen.
Min humor is so low!
How low?
Lägre än världens djupaste djuphavsgrav!

Anyways, VFU skulle man få ut av rubriken. Och typ varje gång jag tänker på VFU försöker jag hitta på ordkombinationer på de bokstäverna. Kul liv? I think not.

Var på VFU idag. Ska tillbaka imorgon, men det känns ganska värdelöst för att vi ska observera något som var skitlätt att se.. typ 10 minuter in på dagen var jag färdig kändes det som.
Sen har jag bara suttit resten av dagen och tittat. Och tittat. Och tittat. Och pillet med håret. Och tittat Och... ja, ni fattar kanske?
Så jag vet inte om jag ens ska lägga ner en hel dag till på det, känns som bortkastad tid.

Borde ändå börja läsa i kurslitteraturen inför nästa moment. Awesome.
Nej nu orkar jag inte skriva mera. Återkommer med 02.12.10 sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0