2010.

Japp, nu är dett nytt år. Igen.
Och som nyårslöfte: minst en promenad opm dagen. Bröts ganska omgående då vi inte promenerade alls den 1a! Men sen igår och idag var vi ut på bra promenader. Ska sluta äta socker (godis-pitekaka-osv) också, dra ner på läsk så gott det går (för mig alltså... jag är läskberoende).

Detta låter ju som någon viktrelaterad grej, men det har snarare med migrän att göra. Har haft migrän så ofta senaste veckorna att det kommit ivägen för arbete, och det känns verkligen förjävligt. Har inte kunnat kontakta HVC heller för det varit massa helgdagar, men imorgon ska jag ringa dit och försöka fixa tid asap.
Ska även se till att få remiss till.... åh jag har tappat bort vad det heter men såndär man går till och tränar typ... får stretchövningar.. enda jag får in i huvudet är sjukvård men sån är det ju inte.. sjukgymnast kanske? Jag har verkligen inte den blekaste för tillfället.

Hursomhelst, ska se till att må bättre i år. Fysiskt alltså. Psykiskt mår jag nog så bra som det är möjligt!
Längtar som bara den till sommaren, sola och bada! :) Frågan är bara vart? Vet inte vart man gör sånt i Gävle, så det slutar väl med en strandstol på gräsmattan här utanför :P Har ju Rudsjön inte allt för långt borta så - helt ute och cyklar är man ju inte?
Ska iallafall se till att sola och bada mycket med min syster (mest sola då), för nåt sånt vart det inte alls förra sommaren nästan... kommer inte ihåg, men kan inte minnas en gång jag var på stranden med henne. Desto fler med Ida ;D haha!

Men det blir nog en och annan heldag på Rullsand i år, om jag får bestämma :)

NU ska jag sluta sitta och dagdrömma... ska driva iväg i TV-seriernas ljuva land istället! Inne på andra säsongen Supernatural nu, som fanns på DVD-box 2 för 499 på Rocks i mellandagarna, lilla lycklig då ja!


Kommentarer
Postat av: Mickan

åååå rullsand:)

2010-01-03 @ 19:16:29
Postat av: Emme

JAG hänger mer än gärna med till rullsand :D älskar att bada där hihi

2010-01-03 @ 20:22:44
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Carro

CATHERINE! Jag vill såklart sola på stranden med dig! Vi får leta upp den mest awesoma strand som finns i hela gävle kommun!

Mendu, skaffa bloglovin, om du inte har det? Eftersom du inte skriver så ofta, för då syns det för mig när du har skrivit ett, så jag inte missar det ;D Pussochgull!

2010-01-06 @ 03:17:01
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: catherine

Jaaa vad BRA! :D mmmm lätt att vi gör!

nu har jag bloglovin brushan ;)

2010-01-07 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0