800

Åttahundra kronor fattas det för att jag ska kunna betala alla mina räkningar... känns ju kul.
Ännu roligare känns det ju att betala räknigar nästa månad, eftersom jag bara jobbat 2 dagar i januari. Nu får jag visserligen lite fler dagar på Krysset, men det kanske inte blir så många? Kan ju vara glad om det trillar in över 3000 på kontot den 25e februari.. Sen får jag ju pengar från UGA också, men det blir nog inte så mycket att hurra för det heller. Nu har jag ju dessutom bilförsäkringen på autogiro, så det MÅSTE finnas runt 600 kr på kontot då.
 
Jag sa det till pappa när vi fixade autogiro, att jag kanske inte får så mycket i lön ju, eftersom jag jobbar extra.. men han sa att "det är bara att se till att det finns pengar det". Så det lät ju som han kan hjälpa till om det kniper. Hoppas det iallafall. Pappa är sån. Bäst :)
Och då menar jag inte "bäst för han ger mig pengar", utan BÄST för han bryr sig och hjälper till. Jag älskar min pappa!

Det är ju tack vare honom jag har min fiina foooord :D Sorgligt nog kommer jag inte kunna betala tillbaka pappa för det på ganska länge känns det som.. och före återbetalingen måste diverse småfel på pärlan åtgärdas.

Iallafall. Så ska jag ta och käka frukost nu, lägga värmekudden på axlarna och kolla lite på Supernatural, One Piece eller nåt annat kul :)

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Tänkte höra lite med dig om UGA, Jag undrar hur du fick de 2700 kr eller vad det är? Sätts det in på kontot. För tror inte de har tagit ens uppgifter på en.. ;P

2011-02-26 @ 02:49:10
URL: http://ehlinmaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0