genious

Sitter och allmän-cruisar lite på facebook/bloglovin etc. Och det går skitsegt! Så fort jag skriver nånting fryser bilden och så får man vänta en halv minut sen börjar bokstäverna trilla dit.
Kollar på utorrent eftersom jag laddar ner glee. ca 250 kb/s ner.. det är ju inte farligt.. 1,2 Mb/s (märk väl, MEGAbyte) upp. JAHAAA där har vi det! Så då är jag en elak fildelare och begränsar uppladdnigshastigheten till max 50 kb/s. Mohaha :] nu funkar allt som det ska igen! :D (förutom när jag skrev desa två meningan för då syntes det inte att jag skrev...) från :] <- till -> ...) var det tomt på skärmen, sista parentesen så ploppade allt fram.

Datorer är för härliga!

Kommentarer
Postat av: Nea :)

ooh är Glee bra?:)

Tack för kommentarerna :) <3

2010-01-24 @ 12:40:19
URL: http://linneeeamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0