"sucks out loud"

En sån fantastisk skön kommentar som bara kan komma från en... person. Supernatural, Dean Winchester.
Så underbart mångordig!

En sak som faktiskt sucks out loud är mitt tillstånd kan man kanske kalla det. Att vara hungrig men verkligen inte sugen på nånting! Har velat i flera timmar över vad jag kan tänka mig att äta... slutade med en tripp till Ica och lite äpplen, pistagenötter och salta pinnar. Inte full kostcirkel men det är väl bättre än inget alls?

Så när jag kommer hem skriver jag lite med Ida på msn i kanske 5 minuter, så helt plötsligt loggar ungen ut. Och loggar inte in igen heller. Säger inte hejdå. Nice! Ida sucks out loud!

Nu ska jag fortsätta kolla på Supernatural, om jag inte ska försöka tanka hem Glee först, är inte riktigt säker...

(Och nu loggar hon in, ytterligare 5 minuter senare, vilken stjärna!)

Anyways, ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur många avsnitt har du sett nu då? :D

2010-01-24 @ 01:18:01
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: catherine

Hela fjärde säsongen, ska köra på med femte idag :D

2010-01-24 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0