tralla en trall



Zigge är en äkta vakthund han. Jag vart väckt idag av att fastighetsskötaren (en snubbe, 40+) dundrade in i sovrummet. "OJ,  här ligger du och sover!"
- eeeh... jaa...?

Så var han vänlig nog att be om ursäkt och förklara vad han gjorde här. Han har mätt temperaturen i alla um och vi har tydligen 21,5 grader överallt. Antingen så har han dålig syn eller så är det fel på termometern för så varmt kan det omöjligt vara! Det är svinkallt typ helatiden. Har man inte långärmat på sig så blir armarna liksom nerkylda så att man känner sen hur kall man är, fast man egentligen inte fryser, bara känner sig.. kall.

Hursomhelst, han gick ut på en gång, så när han lämnat lägenheten vågade jag kliva upp. Och vakthunden Zigge ligger och sussar sött i gästsängen, ser lite brydd ut när jag skäller på honom för att han lät en okänd gubbe bara traska in i min skönhetssömn!

Hursomhelst. Har skaffat bloglovin' nu eftersom min syster bad så snällt ;)
Nu ska jag ringa sjukgymnast sen äta frukost :) Sen ska jag åka hem till syrran och spela GH, om hon är vaken nu vill säga? Sömntutan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0