tryter.

Fantasin är inte på topp nu för tiden. Inte mycket alls är på topp. Ett tecken (för mig) på att det varit vinter för länge. Jag lessnar på allt och har ingen motivation till nånting, känns som jag inte bryr mig om nånting. Skulle bara kunna sova igenom dagarna tills det blir sommar igen.

Måste skaffa mig en hobby, sysselsättning, med andra ord. Som får mig ut ur huset. Typ som att börja gymma. Vilket jag fick klart och tydligt sagt till mig idag när jag var hos sjukgymnasten. Börja träna, NU!
Ska även stretcha axlarna 3 ggr om dagen, köpa Eeze spray och rågnugga in på muskelfästena i nacken, så hårt att jag får blodsmak i munnen. Morgon och kväll, i 5 dagar. Tack för den liksom. Jag höll på att svimma när hon gjorde det på mig, svartnade för ögonen typ.

Jippie.

Så ska väl köpa en sån spray för 90(!!!) kronor, 40 g, räcker i... fem dagar. Kul.
Sen ska jag på återbesök den 28, eventuell röntgen och kolla om det blivit bättre, vilket betyder att jag verkligen måste sköta mig.

Det roligaste med hela besöket var ju när hon skulle känna på mina axlar, och sa att jag kanske har ett extra par revben. Vissa har det, men det är inte så vanligt. Och om jag har det (vilket 3 sjukgymnaster försökte känna efter, ingen var 100% säker) så är det inte konstigt alls att jag har ont. Nähä?!
Det jag vart mest fundersam över är hurfan man har revben i axlarna? Man har tydligen 12 par (jag har då 13) och de första paret sitter framför axlarna typ, jämsmed halsen... vad jag fattade det som.
Skitskumt.

Hursomhelst.. ska väl skaffa gymkort asap och börja träna regelbundet då. Vilket jag ju tänkt hur länge som helst men aldrig lyckats dra tummen ur arslet och börjat. Nu har jag det ju på svart & vitt att det är dags.

Så skulle man ju gärna haft ett mer regelbundet jobb, så man kunde unna sig helkroppsmassage på Belissima varannan månad... vore ju en riktig dröm det..

Men nu ska jag ta och göra något annat.. vet inte vad. Fantasin har lagt ner som sagt.
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0