outcast

Det trodde man ju aldrig, att släkten skulle svika en såhär GROVT!

Här har man i godan tro gått och varit lycklig att man har såna fina underbara släktingar. Så läser man sen i TRE spearata bloggar att kusin 1 & 2, samt min syster - har haft en jättetrevlig dag i U-Väsby... och inte en enda av dom brydde sig om att bjuda in mig!!!

JAG ÄR UPPRIKTIGT SÅRAD!
Dethär är det värsta jag varit med om!!! Okej att kompisar kan glömma bort en ibland, man liksom trillar mellan raderna... men ens egen familj?!

Det är ju... obeskrivligt.

TACK FÖR DEN!































hihi, närå, men.. bjud gärna med mig nästa gång (A) gärna när jag inte jobbar varje dag och flyttar 10 mil. LOVE YA! <3


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Klart jag bjudit med dig om det inte blivit så hastigt bestämt. Jag visste inte ens om det samma morgon som det skedde, eftersom Eme var dålig egentligen, men dom åkte ändå.

Säg till en dag du kan åka dit, Eme och nea följer säkert med, och jag gör ju inget särskilt <3 Vill ju träffa dig också min älskade syster!!!

2010-07-22 @ 21:37:14
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Emme

Aww <3 klart du ska va me, men som din syster skrev det blev hastigt bestämmt :p

2010-07-22 @ 21:52:01
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Neeeea :D

Klart du får följa med!! :D då blir det bara ännu roligare :D

haha o du måste ju få din present av mig o eme :D



Kram på dig kusin :)<3

2010-07-23 @ 10:05:50
URL: http://linneeeamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0