sommar!?

ÄR det sommar? ...NU!?

Ja, jo.. jag har ju haft semester och min fair share av dagar på stranden (typ..5 haha!). Men ändå. Det är min första sommar utanför Årsundas vackra gröna gränser. Och det är inte riktigt sommar utan varma kvällar i Årsunda. Gå barfota på varm asfalt genom byn och gå förbi kyrkan som trots kyrkogård och midnatt aldrig är annat än fin.

Det är lite sorgligt att inte vara hemma.. i Årsunda.. men sommar i Bojsen ska bli minst lika klassiskt och underbart! Vi har ju bojsenbeach! Men trots det, kommer jag aldrig sluta sakna mitt hem!
För det är vad Årsunda är, när man är uppväxt i en så fin by - som man aldrig riktigt uppskattar förrän man inte bor kvar där. Men lilla pluttsunda kommer alltid vara hemma.
Det är där jag kommer ifrån, och det är inget man kommer ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0