------ ------, (när jag vaknar)

Gissa rubriken!
Jag är fortfarande övertrött, det är för tidigt för mig!
Vaknade för en stund sen, tittade på klockan: 08.08. Hm, ringa Telia! Eller... då borde jag nog gå upp ur sängen, annars hör dom väl duntäcket prasslandes i bakgrunden. Men fy vad jobbigt, jag kan ringa sen!

08.16 - sms från syster, om att Telia är dumma!!!! Och det verkar som om dom inte ens fått in någon beställning!
Fyfan, då måste jag ju ringa och kolla jag också!
Så jag lämnar sängen, med gråten i halsen, och klär på mig sen går jag ut i vardagsrummet (SOOOL; YAAAAAAAAAY!!!!!!!) och ringer 90200.
EN bra sak med Telia är väl att dom har en funktion att man kan bli uppringd, så man slipper sitta och betala massa dyra pengar för att köa i en kvart. Som ungdoms... eh, hälsovårdscentralen tillexempel!

När jag kom fram så frågade snubben personnummer, när jag hade beställt osv. Sen så dyker det förmoligen upp något på hans skärm, för han frågar: Åh, är det en iPhone du har beställt?
Neeej, HTC Hero!?
Hur jävla inkompetenta är dom?! Nu kommer det väl komma en iPhone på posten. Puckon!
Men iallafall så tar vi oss förbi det och han säger att mitt paket skickas antingen idag eller imorn, så före fredag ska jag ha det!

Då tänker jag, skickas det idag så borde jag väl ha det imorn, skickas det imorn så borde jag väl ha det på onsdag? Men eftersom det är telia dethär så kan dom säkert hitta ett sätt att sega ner paketleverans på också!
Jaja, vänta och se, heter det. And so I will.

Nu när jag klarat av dagens uppgift så funderar jag, hur sköööönt det skulle vara att gå och lägga sig igen?
Men, jag vill ju faktiskt försöka gå upp i skaplig tid och hålla mig sysselsatt (och vaken) hela dagen. Så jag ska nog tvinga min stackars halvsovande kropp ut på en promenad i morgonsolen, sen.... SÅ KAN JAG JU LÄGGA IN LÅTAR PÅ MIN iPOD!!! JA!!!! Det som jag har velat göra såååå länge men liksom aldrig orkar för det tar sån tid... och så är jag ju lat.

Awesome! Nu har jag planer för dagen! :D Och blir jag uttråkad kan jag ju alltid leka hemmafru och baka en pitekaka eller nåt! :) HA DET BRA! <3

Kommentarer
Postat av: P

PITEKAKAPITEKAKAPITEKAKA

2010-03-22 @ 15:07:34
URL: http://purjoloeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0