denna eviga ångest

Beslutsångest då!

Har nu sett att telia börjar med en ny HTC nästa vecka, nämligen Desire. Och den verkar nästan ännu coolare än Hero! Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Det är ju såklart förbättringar på Desire som inte Hero har, då den är aningen äldre... men jag vet fan inte!

Ska ta och tänka över det.. vänta lite och se ifall det kommer ut fler användar-recensioner på nätet om Desire först. Men, såhär ser de två miraklen ut iallafall!



Hero överst, Desire nedanför.

Desire har dessutom ett nyare operativsystem tror jag, Android 2.1 (står bara Android på HTC Hero, på HTC's hemsida). Så ja...det lutar mest åt den kan jag säga :)

Och angående skorna i förra inlägget så heter sidan så briljant som shoes.com. Love it! <3

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men man kan ju uppdatera Hero till 2an ;) Det har jag läst i massa recensioner :D

2010-03-16 @ 00:09:09
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: catherine

jaa, dom släpper inte desire förrän i APRIL så jag orkar inte vänta! :P dessutom vet man ju säkert att hero är bra, det finns inga recensioner om desire än :P

2010-03-16 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0