I need a Hero!

Ja, okej. Jag gjorde en helomvändning (nästan) och beställde en Hero istället!
För Desire släpps tydligen 8 april istället för 22 mars, och då måste jag ju vänta nästan en månad innan jag kan beställa, för att det ska komma ut lite dirt på nätet, så man vet vad man ger sig in på.
Dessutom vet jag ju att Hero är to-die-for jävla härlig! :D

Så det blev en brun, Urban Brown (in english!) som det ju så vackert heter. Därav döptes den enkelt till Urban Brun (på svenska!). Klappat och klart! :)

Så nu väntar jag bara på lön så jag får hämta ut min Bruna Urban <3



MIN LOVER <3 ( Ta inte illa upp Rickard, men jag kan ju varken säga älskling eller bäbis... så det är min älskare helt enkelt. Men du är mitt allt Honung <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0