inte för att skryta...

... MEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Mina fyra senaste dagar har sett ut:
Fredag, jobb. 15-22 i Valbo. Lördag, jobb. 7.30-15 i Gävle. Söndag, jobb. 10.30-16 i Gävle OCH 19.10-22 i Valbo.
Så ska jag äntligen få sova ut på måndag morgon. Då ringer Gävle klockan 8.21 och undrar om jag kan komma ASAP och jobba till kl 19.15. Så det var bara att gå upp, slänga i sig frukost och åka iväg till jobbet helt nyvaken.

Tro mig när jag säger: JAG ÄR TRÖTT!!

Skulle ju dessutom egentligen spenderat dagen med mys och pojkvän, fira 6 månader. Det gick ju bra. Men underbar och bäst som han är hade han lagat fajitas till jag kom hem, köpt blommor och var hur gullig som helst :) Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0