not just any other sunday

Sitter här vi laptopen i vardagsrummet, och det låter som någon sitter inne i elementet och försöker knacka sig ut. Ganska läskigt.

Har iallafall haft en bra söndag! Började med att man vaknade skapligt tidigt och gick upp (naturen kallade) och det första man ser är ett stort vardagsrumsfönster [okej nu knackar det skithögt, jag är rädd!] med världens snöyra utanför. Så jag gick på toa sen var det raka vägen ner i sängen igen. Varför?!

Det har ju varit så undebrart vårväder senaste veckorna, varmt och härligt och hoppet om att gå ut på krogen i partyklackar började tändas. Så kommer det snö. Men tack och lov har ju 20 års vistelse i Sverige förberett oss, och man vet ju mer eller mindre att det kommer dröja bra lång tid från första vårvärmen till att våren faktiskt checkar in helt.

Hursom, så hade jag en mysig dag/eftermiddag med sambon innan jag åkte och hämtade min syster, handlade sedan började hon och jag laga mat! Skinkschnitzel, sourcream&onion-pot.klyftor med dip-bea! Helt clueless som vi är när det gäller kött-kryddning så bara slänge vi på lite salt, vitpeppar, vitlökspapper (korr. PEPPAR) och grillkrydda. Vart awesome! Skitgott :D

Efter den underbara måltiden så satt jag och syster och allmän-pratade och hade roligt med hennes laptop som jag har till låns. Efter ett tag så tyckte vi att det skulle ju vara kul med webcam, så vi drog igång den och började fåna oss somfan! :D Skrattade så tårarna rann och cupcakesen tappades i knäna flera gånger tills vi hae frosting överallt! Min syster och jag har alltid roligt <3

Skjutsade hem henne nyss och nu så ska jag sätta mig och kolla på vänner eller nåt. Jag har faktiskt (tro det eller ej) tjatat ut mig själv så mycket med HTC Hero-videos dom senaste dagarna att jag verkligen inte känner för att kolla på några fler. Jag vill bara ha telefonen!! NUUUUU!!!!!

Men ni får ha det bra allihopa! Det ska då jag iallafall :) <3

bjuder snäll som jag är på ett urval av våra flumbilder, enjoy ;)

 
 

schemxy!

Kommentarer
Postat av: Emme

xD Ni kan verkligen roa en haha :D

2010-03-22 @ 00:09:20
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Mickan

hahaha andra bilden var verkligen skit snygg xD

2010-03-22 @ 10:20:45
URL: http://mikaelalalalala.blogg.se/
Postat av: P

Men hahaha, finfina bilder där måste jag säga. ;D Vitlökspapper låter ju underbart gott också, haha. :P

2010-03-22 @ 15:05:58
URL: http://purjoloeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0